Treenie Drying Rack ~ A Must Have!

9:00 AM 0 Comments A+ a-

Salam mommies semua..

Hari ini nak buat preview untuk Treenie Drying Rack. 
Setiap ibu yang ada anak kecil pasti akan ada menggunakan susu botol. Samada anda menyusukan anak ataupun tidak, anda perlu menggunakan botol kan? Dan kenapa tajuk entry saya kali ini gajet ini 'Treenie Drying Rack ~ A Must Have!'? Kerana semua botol-botol susu itu anda perlu membasuhnya dan anda perlu pula mengeringkannya. Sama juga dengan pam susu anda. Tak kira jenama apa pun yang penting anda perlu ada satu tempat untuk anda keringkan kesemua gajet anda ini. Jadi untuk memudahkan hidup anda (cewah) drying rack merupakan salah satu gajet yang sangat-sangat membantu untuk (i) keringkan gajet anda, (ii) dapur anda akan lebih tersusun, (iii) kebersihan dapat dijamin - yang ini anda selalu-selalu lah bersihkan drying rack ini ya..

Sebenarnya ramai yang berkata Treenie Drying Rack ini lebih kurang sama bentuk dan design dengan Munchkin Deluxe Drying Rack. Serius memang hampir-hampir sama. Tetapi harga Munchkin lebih mahal daripada Treenie. Biasalah, barang branded kan. Tapi bagi saya Treenie Drying Rack juga mempunyai ketahanan yang lebih kurang sama. Maksud saya dari segi kualiti. Dan yang paling best harganya juga lebih murah daripada Munchkin.

Harga bagi Treenie Drying Rack ialah RM29.90. Manakala harga  Munchkin Deluxe Drying Rack  ialah RM45.90. Tetapi fungsi dan design lebih kurang sama. Di bawah ni gambar perbandingan antara keduanya.


Samakan? 

Jom layan gambar lagi..

* treenie drying rack*


*untuk botol, lid, disc tersusun*


*botol pelbagai saiz pun boleh guna*


*keringkan medela harmony*


*keringkan medela freestyle*


*kotak - depan*


*kotak - belakang*


*awesome tak?*

Kalau anda mahu.. Sila la emel kami di sweet.bonda@yahoo.com


(Pssstt: Kami baru sahaja re-stock drying rack ini pada hari Sabtu yang lepas. Ada 8 kotak yang available sekarang. Kalau mahu cepat ya.. Sebab ini ramai yang mahu.. ^_~)

Harga Market: RM29.90
Harga Sweet Bonda: RM29.00
Pos laju: RM8.00

Total: RM37.00 sahaja