NutriFeron: Membantu Anda Meningkatkan Sistem Imun!

8:15 AM 0 Comments A+ a-




Di Shaklee kami ada produk yang membantu anda untuk meningkatkan sistem imun dalam tubuh yang dinamakan sebagai NutriFeron. NutriFeron yang istimewa ini dihasilkan oleh Dr Kojima yang telah membuat kajian selama 40 tahun.

Apa itu NutriFeron?

Ia adalah dalam bentuk serbuk, gabungan 4 ekstrak tumbuhan yg menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan. 
Interferon? Ia adalah protein yg membantu sistem pertahanan badan terhadap virus, bakteria, parasit atau sel2 tumor. Wah, penting ni!

Bagi yg concern terhadap ujian klinikal, ia telah melepasi banyak ujian2 klinikal. Nutriferon juga dah dipaten unik dan eksklusif utk Shaklee.

Produk info boleh baca di sini : Shaklee.com.my

Siapa yg patut ambil?

1. Individu yang ingin mengekalkan imuniti tubuh
2. Individu yang bermasalah dalam sistem imunisasi tubuh badannya
3. Individu yang mendapati pengambilan Vitamin C tidak memberi kesan
4. Sering sakit, demam dan selsema, dan penyakit2 ini berpanjangan
5. Bagi ibu yang menyusu, yg anaknya sering demam serta berpanjangan
Cara pengambilan :

Seminggu sekali bagi yang ingin mengekalkan imuniti tubuh
Sepeket sehari bagi yang demam/selsema/bermasalah

Oh ya! Untuk diri saya, saya telah pun mencuba NutriFeron ini. Bagaimana rasanya? Rasanya seperti teh cina yang sangat light . Dan believe it or not, cik B saya bengkak dengan susu selepas meminum sepeket NutriFeron ini. 

*******

Berminat? Jom whatsapp/sms saya di 012-223374 ya untuk konsultasi lanjut dan harga best.


(Sahabat-sahabat saya, harap dapat whatsapp/sms aje tau koz saya WAHM kadang-kadang kat rumah ni keadaan tak menentu dan tak sesuai untuk saya bercakap melalui telefon ~ bayangkan ada 3 orang kanak-kanak yang sangat..... tq kerana memahami (^_^)