Testimoni Collagen Powder Shaklee yang 'hot'!

10:19 AM 0 Comments A+ a-

Salam bahagia buat semua..


Hari ni sangat2 gembira kerana, hari ini hari Nuzul Quran, yang menandakan sudah sampai malam-malam TERAGUNG Ramadhan dan juga gembira kerana membaca feedback POSITIF dari pengguna2 KOLAGEN/COLLAGEN Shaklee, antara kolagen2 yang dihasilkan dari sumber MARIN, bukan sumber bovine mahupun plasenta.
Pertama sekali, saya ingin kreditkan penghargaan kepada Cery, respons2 POSITIF ini saya share dari blog beliau :)















Alhamdulillah, respons yang sangat memberangsangkan. Ini bukannya jaminan dari saya, tapi ini hanyalah pendapat dan komen para pengguna yang telah mencuba kolagen Shaklee ini. Nak tau bagaimana cara2 membuat masker dari kolagen? PM saja saya, nanti saya bgtahu cara-caranya :) Tak cuba tak tau kan? Bila dah cuba PASTI JATUH CINTA!

CREDIT TO AINUL MALIK

Berminat mahu mencuba? 

Anda boleh menghubungi saya melalui:

WhatsApp/Sms: 014-3386810 (Lin)
Emel: sweet.bonda@yahoo.com

Psttt: Kami ada menyediakan pek percubaan yang sangat istimewa bagi anda yang mahu mencuba.. (plus hadiah bistimewa) dan konsultasi percuma buat anda. SMS ya!