ESP: Membantu mencantikkan kulit dan memekatkan susu ibu!

12:52 AM 0 Comments A+ a-


Rasanya ramai yang tahu salah satu produk yang paling laris dan hebat di Shaklee ialah ESP ataupun Energizing Soy Protein. Ia adalah minuman yang berasakan serbuk protein soya yang diproses dengan sangat teliti dan sangat-sangat berbeza dengan produk soya lain di luar sana.

Secara ringkasnya ESP ialah:
(Saya copy daripada website Shaklee Malaysia)

Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.


Untuk lebih detail boleh baca entri saya: ESP SHAKLEE MEMANG ISTIMEWA

Oh ya. Untuk entri kali ini sebenarnya saya sangat-sangat teruja untuk berkongsi testimoni daripada pengguna-pengguna ESP yang saaaangat berpuas hati. Jom kita lihat testimoni tersebut ya. 

Antara kesan daripada meminum ESP ini:

Kulit menjadi gebu, halus dan berseri-seri


*Klik gambar untuk lebih jelas*

*Klik gambar untuk lebih jelas*

Sebagai milk booster, susu menjadi pekat dan membekalkan tenaga

*Klik gambar untuk lebih jelas*

*Klik gambar untuk lebih jelas*

*Klik gambar untuk lebih jelas*

Luka cepat kering dan sembuh; luka tak gatal

*Klik gambar untuk lebih jelas*
Bagaimana? Rasa teruja kan dengan testimoni mereka ini. Mungkin anda berkata lain orang lain kesannya. Ya mungkin betul ataupun tidak. Selagi anda belum mencuba anda pasti tidak tahu kan? Walau apapun Shaklee memang terbukti telah sentiasa membuat penyelidikan untuk meningkatkan kualiti produk mereka. Kerana itulah kebanyakkan pengguna berasa puas hati dan mendapat kesan yang postif hasil daripada penggunaan suplemen Shaklee ini. 

Jadi, kalau anda rasa anda mahu mencuba, jangan segan-segan PM saya di Facebook, ataupun SMS/WhatsApp saya di 014-338 6810. Saya akan memberikan panduan dan harga yang best untuk anda! Dan saya akan menunggu pula testimoni 'puas hati' anda terhadap produk ini. Saya yakin itu! 

(^_^)

Oktober 2012 Promo: Jom dapatkan ESP pada harga yang sangat istimewa bulan ini! Sms saya ya!