Siapakah pemilik Medela Harmony yang bertuah itu??

10:04 PM 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum semua ibu2 yang sweet..

Pertama sekali sangat sori koz TERlalu lambat menhapdet pemenang2 bagi 'Sweet Bonda 1st Giveaway' yang telah berakhir lebih kurang sebulan yang lalu. Makanya di sini saya ingin memberitahu bondas semua yang saya telah pun meng'short-listed'kan beberapa entries yang telah pun memenuhi 'kriteria2' yang telah ditetapkan. (Semuanya ada 14 entries. Entry sape la tu ek?? *hehe*). But the final outcome belum ada lagi koz the 2nd stage will be connducted this coming monday which is-saya akan meminta beberapa orang ibu dan ayah di ofis saya ini untuk membaca dan mengundi entry pilihan mereka. Jadi, entry sape yang paling banyak dapat 'mencuit' hati parents ini makanya saya akan umukan mereka sebagai peserta yang paling bertuah!! *berdebar2 rasanye*.

Jadi persiapkan lah diri anda untuk mengetahui keputusannya pada hari Selasa ini ye.. iaitu pada 1hb Jun 2010. Pape pun jangan lupa solat sunat Hajat banyak2 taw.. *hehe*amin*

2 Sweet Bonda berkata-kata

Write Sweet Bonda berkata-kata
eikasyaza
AUTHOR
Friday, May 28, 2010 delete

waahhh..nervous..harap2 tersenarai la

Reply
avatar
yantz-yeem
AUTHOR
Saturday, May 29, 2010 delete

huhuhuhu...saya rasa cam x ckup kriteria...sbb saya x leh nak copykan gambar kat bahgian comments tu...sbb entry yg saya buat besertakan gambar...harap2 pihak juri dapat menilaikannya semula...

penuh berharap :)

Reply
avatar