Set Kesuburan Shaklee

11:33 AM 3 Comments A+ a-


Dalam entri yang lepas saya ada kongsikan tentang mudah hamil denga GLA Complex Shaklee. Lalu, apakah makan GLA Complex saja untuk kesuburan?

Sebenarnya, menurut kajian yang dibuat oleh Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh dinaikkan dengan pengambilan Multivitamin & Multimineral. Jadi mari kita lihat satu persatu bagaimana Set Kesuburan Shaklee ini membantu dalam kesuburan.

Set kesuburan shaklee untuk wanita mengandungi Vitalea, B Complex, Vita-C, dan GLA Complex, manakala untuk lelaki mengandungi Vita Lea, B complex, Vita C dan Zinc Complex.

Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendekata ia memenuhi ruang2 kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.

Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. 

Vitamin C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.

Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah GLA Complex untuk wanita dan 

Zinc Complex untuk suami. 




Bagaimana kedua-dua vitamin ini berfungsi?

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.

Gabungan nutrien di atas memberikan anda harapan untuk menimang cahaya mata.. Jangan lupa berdoa pada Tuhan agar dikurniakan anak. Yang penting, harus jangan berhenti berusaha & berharap pada-Nya.



Berminat mahu mencuba? 
(Anda boleh mendapatkan produk ini dengan harga istimewa beserta konsultasi percuma daripada saya - selagi anda menjadi pelanggan saya ya ^_~)

*Anda mahu 'Tips Langkah Demi Langkah Mudah Hamil?
Saya akan berikan tips eksklusif ini hanya kepada pelanggan SweetBonda sahaja tau*

Anda boleh menghubungi saya melalui:


Your Shaklee Independent Distributor; 

♥ Lin Chalo (ID 868992)
♥ SMS/WhatsApp (preferred) : 014-3386810

3 Sweet Bonda berkata-kata

Write Sweet Bonda berkata-kata
Zura
AUTHOR
Tuesday, September 04, 2012 delete

alhamdulillah..sy antara yg bertuah itu..walaupun sempat amalkn set ni utk sebulan je, Allah dh bg rezeki...stlh 6thn menunggu..ape2pun Shaklee hnye sbgai penyebab je, Allah jua yg berkuasa...Thanks Shaklee!!:)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Saturday, November 10, 2012 delete

Aya ni, mohon share itu testi...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Saturday, March 09, 2013 delete

Salam..saya nak mencuba saya dah masuj 3 thun tak dpt zuriat lagi..0122428249 via

Reply
avatar