Last Day for May Sale @ Sweet Bonda!

8:56 AM 0 Comments A+ a-


Mommies dearie..

Hari ini 31 Mei 2012 adalalah hari terakhir Sale di Sweet Bonda.

1. Anda masih lagi berpeluang mendapatkan Medela Harmony Sealed pada harga RM145 (harga normal RM165) sekiranya mengisi FORM ini, DAN membayar deposit sebanyak RM50 (sahaja) pada hari ini. 

2. Anda juga boleh mendapatkan Sweet Bonda Medela Harmony Complete Set (kami yang digemari ramai) pada harga RM245 (harga normal RM270) dengan hanya mengisi FORM ini, DAN membayar deposit sebanyak RM100 (sahaja) juga pada hari ini.

3. Sale untuk Medela Freestyle akan berakhir pada hari ini. Anda boleh mendapatkan harga RM1490 dengan free gifts: 1 connector & 1 buku 'Panduan Penyusuan Susu Ibu Bagi Ibu Bekerjaya'. Harga normal ialah RM1550. Bagi yang berminat boleh emel kami di sweet.bonda@yahoo.com ya.

*****

Gentle reminder
Ramai mommies  yang telah mengisi form tetapi belum menjelaskan bayaran deposit.  Sweet Bonda cuma akan menerima tempahan yang disertakan dengan deposit ya. Sekiranya kami menerima deposit anda SELEPAS 31 Mei 2012, kami akan menganggap anda tidak berminat dan anda TIDAK akan mendapat harga SALE tetapi harga NORMAL sahaja. Jadi jangan tunggu lama-lama. Jom dapatkan pam anda hari ini juga!!