Re-Stock Medela Harmony Sealed (May 2012) & Cara Nak Booking

2:48 PM 0 Comments A+ a-

Salam manis Mommies semua.. 

Stok Medela Harmony Sealed di Sweet Bonda dah habis ya.. Antara fast-selling product kami.. Jadi yang bertanya-tanya tu boleh la book dulu.. *hihi*

Baru 2 minggu lepas kami re-stock pam ini dan last week dah habis. Jadi kami dah re-stock  semula. InsyaAllah akan sampai dalam minggu ke-4 bulan ini. Harga masih sama lagi - RM145 since bulan Mei ni kami masih lagi buat promo/sale untuk Medela Harmony Sealed ini (harga normal is RM155 ya)..

Kenapa kami mampu jual dengan harga yang murah? Kalau Medela Harmony kat luar is RM265 tau.. Itu kalau kat butik-butik. Kalau online anda masih boleh mencari yang bawah RM200. Tapi tak banyak ya. 

Oh ya.. Medela Harmony Sealed kami ni sama sahaja dengan Medela Harmony biasa yang dalam kotak tu. Cuma bezanya Medela Harmony Sealed yang kami jual packaging sahaja yang berbeza - iaitu dibungkus dengan pre-sterilized plastic, design kat botol, bentuk body yang sedikit berbeza dan handle yang berwarna kuning. Anda jangan risau kami jamin kualitinya tetap sama. Function juga sama. Ada 2-phase expression. Masih ada egronomic handle. Semua sama kecuali Medela Harmony Sealed ini dibungkus dalam plastik. Sebab tu lah harganya murah! (^_^)

Sekarang ini ramai yang bertanya pasal pam ini. Jadi sekiranya anda benar-benar mahu mendapatkan pam ini (dan anda juga seorang yang sabar dan boleh menunggu sehingga hujung bulan ini), saya syorkan anda booking dulu dengan kami dengan cara membuat bayaran deposit sebanyak RM50 kepada kami. Senang cerita sila la KLIK DI SINI untuk mengisi borang untuk ketenangan fikiran, dan anda boleh menunggu dengan sabar sehingga hujung bulan ini (^_^)

Oh ya.. Sepanjang bulan Mei ini kami mengadakan harga promosi bagi:

1) Medela Harmony Sealed - RM145 instead of RM155
- purchase of purchase Mom's Precious Cooler Bag set on RM100 instead of RM125
2) Medela Freestyle - RM1490 instead of RM1550


And satu lagi sebelum terlupa, ramai juga mommies yang suka dengan Sweet Bonda Medela Harmony Complete Set kami. Sekarang ni harga RM245 sehingga hujung Mei (harga sebenar RM265). Jadi kalau anda mahu dapatkan harga ini pun anda boleh isi borang booking dulu di link ini ya.

Ok di bawah ini adalah gambar setiap parts yang ada di dalam Medela Harmony Sealed ini.

Gambar Depan (Di 'Sealed' dalam 'Hygiene Pack')

Gambar Belakang (Di 'Sealed' dalam 'Hygiene Pack')

Botol dan 'cap'
* Note: Design botol Medela Harmony Sealed kami berbeza dengan design botol Medela Harmony dalam box*
* Note: Body Medela Harmony Sealed kami BERBEZA dengan body Medela Harmony dalam box *
Diaphragm sama
* Note: Handle Medela Harmony Sealed kami BERBEZA (warna handle  kami berwarna kuning keseluruhannya) dengan handle Medela Harmony dalam box *

Ada 2 extra membrane


Ada stand



Medela Harmony Sealed

Semua sama kan (kecuali warna handle, design botol dan juga body)? Walaupun berbeza sedikit namun tidak menjejaskan langsung fungsi dan performance pam Medela Harmony ini.. Haa.. Jadi jangan bertangguh lagi, sekiranya anda berminat sila sekali lagi isi form di sini. 1st pay deposit, 1st serve ya. Kalau stok kami dah habis, anda kene tunggu lagi untuk batch yang seterusnya.. dan kalau dah lebih dari bulan 5 tu maksudnya harga dah lain la ye.. bukan harga RM145 lagi.. tapi RM155.. Jadi cepat-cepat book dulu. Cuma RM50 saja! (^_~)