Testimoni Medela Harmony Sealed

12:04 PM 0 Comments A+ a-


Testimoni Medela Harmony Sealed daripada seorang pelanggan yang berpuas hati- Cik Puan Haslina dari Segamat, Johor. Siap ada gambar lagi tu.. *Hehe*

Haslina dah ada Spectra 3 (double pumping) tapi pam manual juga sangat-sangat membantu tau. Jom kita tengok emel yang Haslina kirim pada saya pada awal bulan ni.

*Klik gambar untuk lebih jelas*

Testimoni saya 'salin-semula-guna-ayat-penuh' (^_^)

Salam akak, saya dah guna malam tadi.. Memang best la kak.. 15 minit saya boleh dapat 19auns.. Akak tengok gambar nanti saya attach ye.. Tq banyak-banyak. Huhu tak membazir saya beli.. Saya bukan apa just nak guna masa keje dan travel je, kat rumah saya guna spectra 3 double pump 5 minit je.. huhu tapi medela manual ok la dulu saya ingat kalau manual ni tak ok.. huhu
* Medela Harmony Sealed yang 'superb' dan hasil perahan Haslina yang lumayan! Owh! (^_~)*

Ok maksudnya, Medela Harmony Sealed ini adalah membantu di saat-saat kecemasan, di saat luar jangka, di saat anda malas nak pasang parts, di saat anda tertinggal spare parts, di saat anda kene out station - tak boleh bawak barang banyak-banyak dan sebagainya. Dan di saat-saat 1001 yang lain.

Jadi saranan kalau anda mahu sebiji pam manual yang hebat, yang bergred hospital dan berkualiti, jom lah dapatkan daripada kami ya.. Harga untuk sale di bulan ini cuma RM145 sahaja. Kalau berminat sila isi form di sini dulu ya. Stok kami habis. Pam ini sangat laku. Tak sampai Malaysia lagi selalunya stok dah hampir habis. Jadi jangan bertangguh lagi ya.. Jom order reramai.. (^_^)

*****i

Psst: Anda-anda yang ada testimoni meh la emel saya juga. Sharing is caring kan..