RE-STOCK MEDELA HARMONY SEALED BATCH 3 (JUNE 2012) & CARA NAK BOOKING

11:53 PM 0 Comments A+ a-

Salam manis Mommies semua.. 

Alhamdulillah.. Nampaknya Medela Harmony Sealed ni semakin menjadi rebutan. Batch 2 (May) tak sampai lagi tapi dah habis di'booked' oleh mama yang manis-manis semuanya (^_^).
Dan syukur juga, pam yang dijangka akan tiba pada minggu depan dah sampai ke kastam dan insyaAllah esok atau lusa akan sampai pada saya. Saya akan berusaha akan mengepos kesemua pam-pam yang telah di'booked' ini by this week. Tapi mommies yang dah 'book' tu kene setelkan balance dulu ya.. (^_^)

Bagi yang dah isi form tapi tak bayar deposit lagi saya minta maaf sangat-sangat sebab as per T&C, 1st depo, 1st serve. Saya tak dapat jamin dapat simpankan satu untuk anda sebab saya betul-betul rely on deposit. Deposit - tanda booking.

Bagi yang dah isi form, seandainya anda masih mahu teruskan pembelian Medela Harmoy Sealed ini dengan harga 'May Sale - RM145' anda boleh membayar deposit dulu ya. Sama juga dengan ibu-ibu yang lain. Sekiranya anda berhajat untuk mendapatkan pam ini dengan harga sale, saya masih terima dengan syarat MESTI membayar deposit RM50 sebelum bulan ini berakhir.

Kalau anda berminat boleh klik LINK ini. Isi dan submit, nanti saya akan berikan detail pembayaran. Dan selepas itu anda terus bayar deposit tau. Sebab permintaan sangat banyak dan kebanyakan mommies ini sangat komited *membayar deposit dengan laju :D* Thanks so much!

Medela Harmony Sealed Batch 3 ini dijangka akan sampai pada minggu ke-3 bulan Jun. Ini cuma estimation saja ya. Macam batch 2 sebelum ini saya menjangka pam akan sampai pada minggu ke-4 tetapi alhamdulillah minggu ini dah sampai di Malaysia dengan selamatnya. *Tak sabar-sabar nak jumpa owner masing-masing?*

Jadi seperti biasa saya copy paste sekali lagi, kenapa anda harus mendapatkan Medela Harmony Sealed ini daripada Sweet Bonda.


*******

Kenapa kami mampu jual dengan harga yang murah? Kalau Medela Harmony kat luar is RM265 tau.. Itu kalau kat butik-butik. Kalau online anda masih boleh mencari yang bawah RM200. Tapi tak banyak ya. 

Oh ya.. Medela Harmony Sealed kami ni sama sahaja dengan Medela Harmony biasa yang dalam kotak tu. Cuma bezanya Medela Harmony Sealed yang kami jual packaging sahaja yang berbeza - iaitu dibungkus dengan pre-sterilized plastic dan design kat botolAnda jangan risau kami jamin kualitinya tetap sama. Function juga sama. Ada 2-phase expression. Masih ada egronomic handle. Semua sama kecuali Medela Harmony Sealed ini dibungkus dalam plastik. Sebab tu lah harganya murah! (^_^)

Sekarang ini ramai yang bertanya pasal pam ini. Jadi sekiranya anda benar-benar mahu mendapatkan pam ini (dan anda juga seorang yang sabar dan boleh menunggu sehingga hujung bulan ini), saya syorkan anda booking dulu dengan kami dengan cara membuat bayaran deposit sebanyak RM50 kepada kami. Senang cerita sila la KLIK DI SINI untuk mengisi borang untuk ketenangan fikiran, dan anda boleh menunggu dengan sabar sehingga hujung bulan ini (^_^)

Oh ya.. Sepanjang bulan Mei ini kami mengadakan harga promosi bagi:

1) Medela Harmony Sealed - RM145 instead of RM165
purchase of purchase Mom's Precious Cooler Bag set on RM100 instead of RM125
2) Medela Freestyle - RM1490 instead of RM1550


And satu lagi sebelum terlupa, ramai juga mommies yang suka dengan Sweet Bonda Medela Harmony Complete Set kami. Sekarang ni harga RM245 sehingga hujung Mei (harga sebenar RM270). Jadi kalau anda mahu dapatkan harga ini pun anda boleh isi borang booking dulu di link ini ya.


Ok di bawah ini adalah gambar setiap parts yang ada di dalam Medela Harmony Sealed ini.

Gambar Depan (Di 'Sealed' dalam 'Hygiene Pack')

Gambar Belakang (Di 'Sealed' dalam 'Hygiene Pack')

Botol dan 'cap'
* Note: Design botol Medela Harmony Sealed kami berbeza dengan design botol Medela Harmony dalam box*
* Note: Body Medela Harmony Sealed kami BERBEZA dengan body Medela Harmony dalam box *
Diaphragm sama
* Note: Handle Medela Harmony Sealed kami BERBEZA (warna handle  kami berwarna kuning keseluruhannya) dengan handle Medela Harmony dalam box *

Ada 2 extra membrane


Ada stand



Medela Harmony Sealed

Semua sama kan (kecuali warna handle, design botol dan juga body)? Walaupun berbeza sedikit namun tidak menjejaskan langsung fungsi dan performance pam Medela Harmony ini.. Haa.. Jadi jangan bertangguh lagi, sekiranya anda berminat sila sekali lagi isi form di sini1st pay deposit, 1st serve ya. Kalau stok kami dah habis, anda kene tunggu lagi untuk batch yang seterusnya.. dan kalau dah lebih dari bulan 5 tu maksudnya harga dah lain la ye.. bukan harga RM145 lagi.. tapi RM155.. Jadi cepat-cepat book dulu. Cuma RM50 saja! (^_~)