SALE: MEDELA FREESTYLE & MEDELA HARMONY

6:08 PM 0 Comments A+ a-

SALE!!!
(ends 31st May 2012)

MEDELA FREESTYLE RM1490 
*with free gifts
*purchase with purchase (Medela Harmony Sealed @RM135)

MEDELA HARMONY SEALED RM145
*purchase with purchase (Mom's Precious Cooler Bag Set @RM100)

*****

Salam ibu-ibu manis (^_^)

Sweet Bonda akan membuat SALE bermula hari ini sehingga 31 Mei 2012. 
Banyak peristiwa manis yang berlaku pada bulan Mei~ ulangtahun putera pertama pada 27/5/2012 dan anniversary perkahwinan saya pada 28/5/2012. Bulan April bulan biasa-biasa sahaja pada Sweet Bonda - tiada kaitan (^_~)

Jadi untuk SALE kami kali ini kami memberikan harga dan offer yang sangat menarik.

1. MEDELA FREESTYLE RM1490


Medela Freestyle ni biasanya kami jual pada harga RM1550 (kutu RM1500-kalau anda berminat sila klik SINI ya). Tapi harga untuk SALE kali ini ialah RM1490 sahaja. Tetapi beserta dengan free gifts. 

Free Gifts

i) Connector (supaya senang nak cucuk kat plug)

ii) Buku Panduan Penyusuan Susu Ibu Bagi Ibu Bekerjaya

* Pix pinjam dari MyPermatahati.com

Purchase With Purchase (PWP)

Selain daripada itu, sekiranya ibu-ibu manis membuat pembelian Medela Freestyle sewaktu SALE ini berlangsung, mommies juga berpeluang untuk membeli Medela Harmony Sealed dengan harga RM135 (harga sebenar ialah RM165) melalui purchase with purchase (PWP). Apakah maksudnya itu? *hehe* Jangan pening-pening ya. Maksudnya begini, kalau anda membeli pada waktu biasa (bukan waktu SALE), harganya ialah RM165. Dan kalau anda membeli waktu SALE (Medela Harmony Sealed pun tengah SALE sekarang), harganya ialah RM145. TETAPI, sekiranya anda membeli Medela Freestyle sekarang, kami memberikan anda keistimewaan lagi dengan memiliki Medela Harmony Sealed ini pada harga RM135! Wahh.. Berbaloi-baloi tu.. Kalau ada kawan-kawan, jiran-jiran, sedara mara atau anda sendiri mahu memiliki Medela Harmony Selaed ini, boleh lah berbuat demikian ya (boleh jadikan back up pump ni kat rumah). Pembelian adalah sah di dalam satu resit sahaja. Tak sah dibeli asing-asing (atau di lain waktu) (^_^). 

Detail kandungan dan warranty untuk Medela Freestyle boleh la rujuk di SINI

2. Medela Harmony Sealed


Harga normal bagi Medela Harmony Sealed ini ialah RM165. Tapi SALE kali ini kami offer pada harga RM145 sahaja. (Save RM20!) Banyak tu. Kalau anda beli Medela Freestyle pada waktu SALE ni boleh dapat pada harga RM135 melalui PWP*. 

Oh ya! Medela Harmony Sealed ni sama sahaja dengan Medela Harmony yang dalam box tu. Cuma bezanya, yang sealed ini kurang 1 botol dari yang dalam box. Ada yang bertanya pada saya adakah pam ini second use? Jawapannya adalah tidak. Ianya pre-sterilised dan brand new. Bagi saya dengan harga yang murah ini memang sangat berbaloi memiliki Medela Harmony (walaupun takde box!) (^_~)
*Psstt: Harga Medela Harmony kat market Malaysia lebih kurang RM265 kan? 

Untuk mengetahui lebih detail  (dan warranty) sila klik SINI ya.
Tidak ada free gift untuk Medela Harmony Sealed. Tapi ada PWP!

Purchase With Purchase (PWP)



Sekiranya anda first-time-pumping-mother, saya rasa anda pasti suka dengan apa yang bakal saya offer ini. Sekiranya anda belum lagi memiliki set cooler bag, (ataupun cooler bag anda sudah uzur.. maklumlah tiap-tiap hari kene angkut ke sana ke mari :P) anda boleh lah membeli Mom's Precious Cooler Bag Set ini dengan harga RM100 sahaja (harga normal is RM125). Dalam set ini semua ada. Lengkap untuk penyimpanan hasil perahan di ofis. (Sila rujuk gambar di atas ya ataupun klik SINI- ada cooler bag, ada 6 biji botol dan ada 3 ice packs).

Seperti biasa, anda boleh dapatkan harga ini melalui PWP dan mesti berada dalam satu resit sahaja. (Takmo hari ini beli Medela Harmony Sealed je, then next month baru nak guna PWP). Tidak dibenarkan sama sekali ya. (^_~)

*******
Untuk kos pos belum termasuk lagi ya. 

Saya menggunakan Pos Laju Malaysia.

Kos pos secara basicnya:

Medela Freestyle (1 kotak) - RM30 untuk Semenanjung Malaysia, RM40 untuk Sabah dan Sarawak (termasuk Labuan)

Medela Harmony Sealed (1 pek) - RM10 untuk Semenanjung Malaysia, RM14 untuk Sabah dan Sarawak (termasuk Labuan)

*******

Kalau anda berminat:

1) Sila emel ke 

- Subject: SALE: Medela Freestyle/ Medela Harmony Sealed

2) Sila whatsApp /sms ke 012-2233754 (Lin)

(saya prefer sms koz saya WAHM- kadang2 terpaksa menguruskan putera puteri yang selalu mengharapkan perhatian saya)
#anda pasti tidak mahu mendengar jerit tangis anak-anak saya#