Testimoni 2: Medela Freestyle

12:03 PM 0 Comments A+ a-

TESTIMONI 2
By farihah_koleksi

Assalamualaikum W.B.T.  Sweet Bonda,

Saya telah menggunakan Medela Freestyle selama lebih kurang 1 tahun 3 bulan.. saya amat berterima kasih dengan Medela Freestyle.. bukan mudah untuk minta suami melaburkan duit membeli Medela Freestyle ini. Banyak pembacaan internet, dan bertanya dengan kawan-kawan yang pernah menggunakan Medela Freestyle. Setelah kajian dibuat, didapati Medela Freestyle adalah satu pam yang sangat berguna bagi ibu berkerjaya seperti saya...
Sebagai seorang Pegawai Kerajaan, saya mengepam susu dengan menggunakan Medela Freestyle di meje kerja tanpa perlu pergi ke surau atau mencari bilik kosong... dan saya juga boleh buat kerja sambil mengempan susu tanpa mendedahkan aurat pun... Selain daripada itu, saya sangat suka Operasi Medela Freestyle yang mempunya 2 phase iaitu expression dan stimulation phase kerana ia membantu meningkatkan production susu saya setiap hari...Saya juga boleh mengepam susu dimana sahaja, kerana bateri pam Medela Freestyle ini boleh bertahan sehingga 3 jam.. membolehkan saya mengepam di dalam kereta tanpa memerlukan power point...
Selain daripada itu, bentuk pam Medela Freestyle yang kecil dan comel ini mudah dipegang dan ianya ringan untuk dikendalikan... Bunyi pam juga tidak terlalu kuat, tidak menganggu anak saya ketika tidur sekiranya saya sedang mengepam disebelah dia.
Kepada ibu-ibu bekerjaya yang sedang mencari pam yang terbaik untuk meneruskan hasrat memberi susu ibu kepada bayi mereka, MEDELA FREESTYLE adalah jawapannya! :)


*****

Anda pengguna Medela Freestyle? Emelkan testimoni anda kepada kami (sweet.bonda@yahoo.com), dan testimoni terbaik akan menerima sekotak Medela Freestyle Spare Parts Kit yang bernilai RM125! Sehingga 31hb Mei 2012~


:: Maklumat lanjut sila klik SINI


:: Berminat mahu membeli Medela Freestyle atau menyertai sistem kutu Medela Freestyle? Klik SINI
(Oh ya! Kami ada mengadakan SALE sehingga 31 Mei 2012 - Medela Freestyle RM1490 sahaja!)

*Mungkin ini anda yang punya* (^_~)