Testimoni 1: Medela Freestyle

12:02 PM 0 Comments A+ a-

TESTIMONI 1
~CINTA SENTUHAN PERTAMAKU!!!!!~
By Rose Sakinah

Kali pertama menggunakan Medela Freestyle saya terus jatuh cinta..bukan CINTA PANDANG PERTAMA tau..cinta yang lebih hebat dan takkan boleh berlaku di mana-mana kecuali antara SAYA dan MY LURVLY FREESTYLE..CINTA SENTUHAN PERTAMANYA yang membuatkan saya terbuai dengan kelembutan badannya dan liuk lempai sedutan serta hisapannya yang melalaikan diriku yang sememangnya mendambakan belaian yang terbaik pada masa saya berpantang sendirian..kesedapan dan keseronokan yang dirasai hingga membuatkan hasil pertama saya bermanja dengannya sebanyak 24oz..wauuuu!!!!...Alhamdulillah!!!..Terima kasih ya Allah!!kerna memberikan saya rezeki yang takterhingga..dalam masa yang sama telah memberikan saya pasangan CINTA yang TERBAIK buat diriku dalam usaha mencapai dan memenuhi apa yang telah ENGKAU syariatkan..moga dengan adanya TEMAN SETIA ku ini, perjuangan kami menemui KEJAYAAN..tiada kejayaan yang paling bermakna buat diriku bersama FS yang tercinta ini melainkan KEJAYAAN MENYUSUKAN ANAK-ANAKKU SEHINGGA DUA TAHUN DENGAN SUSUKU SEPENUHNYA...


*****

Anda pengguna Medela Freestyle? Emelkan testimoni anda kepada kami (sweet.bonda@yahoo.com), dan testimoni terbaik akan menerima sekotak Medela Freestyle Spare Parts Kit yang bernilai RM125! Sehingga 31hb Mei 2012~


:: Maklumat lanjut sila klik SINI


:: Berminat mahu membeli Medela Freestyle atau menyertai sistem kutu Medela Freestyle? Klik SINI
(Oh ya! Kami ada mengadakan SALE sehingga 31 Mei 2012 - Medela Freestyle RM1490 sahaja!)


*Mungkin ini anda yang punya* (^_~)