Kami Mencari Testimoni terbaik Medela Freestyle!

10:01 AM 0 Comments A+ a-


Sweet Bondas.. Salam Isnin salam ceria.. Jangan Monday Blues pagi-pagi Isnin ni ya.. Biasa la kalau dah cuti lama tu malas aje nak gi kerja kan.. *hehe*
Jangan biarkan diri anda dipengaruhi fikiran-fikiran negatif macam tu.. Setkan dalam minda hari ini adalah hari produktif anda! Mulakan minggu anda dengan senyuman dan tenaga positif! (^_^)

Ok back to the point, kami tengah mencari testimoni terbaik daripada pengguna Medela Freestyle. Anda telah lama gunakan Medela Freestyle? Ok tak? Best tak? Sangat membantu anda menjadi multi tasking mommy? Kalau jawapan anda ya, ya, ya dan ya.. Sila la hantar testimoni anda kepada kami ya.. Hantar ke emel sweet.bonda@yahoo.com dengan subjek: Testimoni pengguna Medela Freestyle.

Kami akan mengupload testimoni anda di BLOG Sweet Bonda dan juga di bahagian dokumen di FB Sweet Bonda. Dan testimoni yang terbaik akan menerima 1 kotak Medela Freestyle Spare Parts Kit seperti gambar kat bawah ni.. best tak? Memang la best.. Medela Freestyle Spare Parts Kit ni sangat-sangat berguna apabila Medela Freestyle anda tu dah lama digunakan. Mesti anda nak buat spare kan?


Medela Freestyle Spare Parts Kit ini kalau ikut market Malaysia harganya RM125 ya puan-puan.. Tapi kalau anda mahu dapatkan di Sweet Bonda kami menawarkan pada harga RM100 sahaja. Tapi very limited stock. Kami dapat jual dengan harga yang murah sedikit sebab kami beli dari US. Tapi kualiti tetap sama. Jangan risau.. (^_^) Jadi sesiapa yang berminat boleh la emel kami ya.. Seperti biasa emel di sweet.bonda@yahoo.com

Sambung semula pasal testimoni ni.. Kami akan menerima testimoni anda sehingga 31 Mei 2012. Cara pemilihan testimoni terbaik masih lagi dalam perbincangan. Mulanya saya mahu memilih sendiri, tetapi saya ada terfikirkan cara yang lain. Nanti saya update ok. Yang pastinya saya akan melibatkan anda-anda juga (^_^)

Jadi kalau anda berminat sila la emel saya ya. Lagi cepat lagi bagus. Jangan last minute. Tak elok *Hehe*