Testimoni 3: Medela Freestyle

12:04 PM 0 Comments A+ a-

TESTIMONI 3
By: Norliyana Saberi

Saya ibu kepada seorang anak yang baru memasuki 3 bulan. Saya sangat berpuas hati dengan medela freestyle. Medela freestyle dapat menjimatkan masa dan membantu kehidupan seharian saya sebagai ibu yang bekerjaya dan sebagai ibu yang menjaga anak seorang diri (weekend husband & wife). Pada mulanya saya rasa takut mahu membeli medela freestyle ini kerana takut penghasilan susu saya tidak banyak dan rasa sangatlah rugi membeli pump yang agak mahal. Tetapi setelah saya mendalami kelebihan pada medela freestyle, saya bertekad ingin membelinya untuk menjayakan misi  ‘exclusive breastfeed’ dengan kutu medela freestyle sweetbonda. Setiap hari saya akan berpuas hati dengan penghasilan susu yang semakin banyak dan gembira bila peti ais saya dipenuhi dengan EBM. Sekarang dengan hanya 2 kali pam ditempat kerja dalam masa 30 minit setiap masa pengepaman , saya dapat mengahasilkan 25-28 Oz. Alhamdulillah rezeki anak saya yang dilimpahkan dengan susu yang banyak dengan penggunaan Medela Freestyle.



*****

Anda pengguna Medela Freestyle? Emelkan testimoni anda kepada kami (sweet.bonda@yahoo.com), dan testimoni terbaik akan menerima sekotak Medela Freestyle Spare Parts Kit yang bernilai RM125! Sehingga 31hb Mei 2012~


:: Maklumat lanjut sila klik SINI


:: Berminat mahu membeli Medela Freestyle atau menyertai sistem kutu Medela Freestyle? Klik SINI
(Oh ya! Kami ada mengadakan SALE sehingga 31 Mei 2012 - Medela Freestyle RM1490 sahaja!)

*Mungkin ini anda yang punya* (^_~)