Resepi ESP Shaklee Yang Patut Anda Cuba

1:40 AM 1 Comments A+ a-


Cepatnya masa berlalu. Rasanya macam baru je bulan ini bermula dengan promosi harga ESP yang PALING MURAH pada tahun ini. Semua dah tahu bulan Oktober ini adalah bulan promosi bagi ESP. Siapa tak beli bulan ni memang rugi besar. *Hehe*

Saya nak share resepi ESP yang selalu saya minum. Ternyata memang enak bangat ya ibuk-ibuk. Selalunya saya akan minum 3 kali sehari. 1 sudu setiap kali minum. Kebiasaannya saya akan mencampurkan dengan minuman kegemaran saya.

Tapikan dear-dear semua, kalau anda nak bancuh ESP ni, jangan bancuh menggunakan air panas ya.. Sebab ini akan memusnahkan protein yang terkandung di dalam ESP tu sendiri. A big NO-NO juga untuk diminum bersama minuman yang ada kafein. Jadi nak minum dengan apa? Jangan risau.. Mari saya bagi idea sikit nak minum denga apa..


* Apakah itu ESP? Sila KLIK SINI untuk info selanjutnya ya.


Resepi 1:

250ml susu kotak
1 sudu besar ESP
1 sudu besar Jus Kurma Power Root
Beberapa ketul ais batu

# Gabungan ESP, susu dan kurma memberikan anda rasa dan pengalaman yang tidak akan dapat dilupakan. Betul. Saya tak tipu *wink*

# Selalunya saya akan bancuh di awal pagi sebelum saya mengambil sarapan pagi.


Resepi 2:

250ml air masak
1 sudu besar ESP
1 sudu besar Sunquick

Beberapa ketul ais batu

# Campuran oren dan ESP ditambah dengan ais batu sangat-sangat refreshing! Lebih-lebih lagi bila diambil di waktu tengahari. Rasa macam sangat segar! Percayalah memang sedap. * 2 thumbs up!




Resepi 3:

250ml air suam
1 sudu besar ESP
2 sudu besar MILO


# Ini adalah resepi yang biasa saya minum sebelum melangkah ke alam mimpi *cewah!*. Membantu saya tidur lebih lena dan selesa.



Pengalaman saya:

# ESP memberikan tenaga dengan cepat - saya akan berasa segar dan bertenaga 

# ESP membantu saya dalam penghasilan susu ibu yang lebih pekat an lebih cepat - saya tak berani ambil 2 sudu sebelum tidur sebab selalunya baju saya selalu basah dan tak selesa bila bengkak susu keesokkan paginya

# ESP membantu penyerapan suplemen lain yang saya makan dengan lebih optimum - sebab ESP adalah protein dan protein adalah makanan kepada sel. Bila sel comel lote, maka sistem badan juga akan menjalankan tugasnya dengan lebih baik!

Sebenarnya ada baaaanyak lagi resepi ESP. Anda boleh mencuba mengikut kreativiti anda sendiri. Yang penting rasanya sedap bangat!

*Bukan saya sahaja yang suka ESP, suami saya pun sangat suka.


* Promosi ESP bulan ini masih berbaki 9 hari lagi. Bulan ini sangat murah tau. Kalau sebelum ini harga retail adalah RM160 termasuk kos pos tapi bulan ini much waaaayyy cheaper! Jadi tak payah fikir dua tiga kali. Marilah mari dapatkan 1 hari ini juga! Bagaimana caranya? Hubungi saya melalui maklumat di bawah tu.. (^_^)


Your Shaklee Independent Distributor; 

♥ Lin Chalo (ID 868992)
♥ SMS/WhatsApp (preferred) : 014-338 6810
♥ Email: sweet.bonda@yahoo.com


1 Sweet Bonda berkata-kata:

Write Sweet Bonda berkata-kata
Anonymous
AUTHOR
Monday, October 22, 2012 delete

Milo juga mengandungi kandungan kaffein tetapi kurang daripada teh dan coffee.

Reply
avatar