Pemenang Bagi Testimoni Medela Freestyle May 2012

9:00 AM 2 Comments A+ a-


Syukur alhamdulillah.. Pemenang untuk testimoni Medela Freestyle kami dah jumpa! 

Walaupun penyertaan ada 4 sahaja, tetapi kami tetap berbangga dengan testimoni ibu-ibu pengguna Medela Freestyle yang berpuas hati ini.

Jadi untuk memilih pemenang, kami telah appoint 4 orang juri yang terdiri daripada our lovely customers - yang sudah menggunakan dan bakal menggunakan Medela Freestyle ini (thanks buat Siti Safinatun, Ted Adam-ALif, Salasiah Salleh dan Riza Afzan).




Kami telah meminta mereka membaca testimoni-testimoni tersebut dan meminta mereka untuk memilih 1 testimoni yang terbaik sahaja. Dan hasilnya sangat mengujakan! Keempat-empat mereka telah memilih TESTIMONI 4: TESTIMONI PUAN FARIHAH (sila KLIK untuk membaca testimoni tersebut). Tahniah kami ucapkan kepada Puan Farihah! 




Seperti yang kami janjikan, pemenang bagi testimoni Medela Freestyle ini akan mendapat sekotak Medela Freestyle Spare Parts Kit yang bernilai RM129 (harga Sweet Bonda: RM100 sahaja). Lepas ni if ada baby seterusnya boleh la guna spareparts baru ni. Buat Puan Farihah, nanti kami akan menghubungi anda melalui emel ya. Tahniah sekali lagi. Semoga terus bersemangat menyusukan si manja dengan menggunakan Medela Freestyle (^_^)

*****
Oh ya.. Untuk bulan Jun ini, kami ada membuat satu peraduan lagi khas untuk customer Sweet Bonda. KLIK SINI untuk mengetahui peraduan tersebut! 

2 Sweet Bonda berkata-kata

Write Sweet Bonda berkata-kata
Farihah
AUTHOR
Wednesday, June 06, 2012 delete

alhamdulillah syukur,
terima kasih kepada mereka yang memilih testimoni saya... terima kasih jugak kepada sweet bonda... :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Wednesday, June 06, 2012 delete

Tahniah puan.. :)

Nanti baca emel ya.. Kami ada emel puan..

Reply
avatar