4 Sebab Mengapa Anda Perlu Memiliki 'Sweet Bonda Medela Harmony Complete Set' di SweetBonda

11:41 AM 0 Comments A+ a-





Mengapa anda perlu mendapatkan 'Sweet Bonda Medela Harmony Complete Set'?

1. Anda jimat sehingga RM105!

Anda tidak percaya? Jom kita lihat satu-satu ya..


Retail Price: 
Medela Harmony - RM245*
Mom's Precious Cooler Bag - RM125
Total: RM370

Sweet Bonda Price:
Medela Harmony - RM155*
Mom's Precious Cooler Bag - RM105
Total: RM260
Anda JIMAT RM110!
*Postage RM10



Dan... Untuk Mom's Precious Cooler Bag Set tu sendiri pun sebenarnya anda dah jimat banyak bila anda membeli secara set berbanding anda membeli satu-satu. Cuba kita lihat ya:

1. Cooler Bag - RM75
2. 6 Mom's Precious Storage Bottles & 2 Bottle Caps - RM39
3. 3 Mom's Precious Reusable Ice Pack with 3 Pouch Cover - RM28
Total: RM142

*Harga Sweet Bonda dalam set kami cuma RM105! (Jimat kan?)

*Oh.. Ada yang cakap Medela Harmony yang kami jual cuma dipack di dalam plastik.
Ya betul, tapi fungsi nya tetap sama. Dan di dalam box (yang dari UK) sekarang pun cuma ada 1 botol - sama saja dengan Medela Harmony Sealed kami.

Untuk melihat persamaan dan perbezaan dengan lebih jelas lagi boleh LIHAT DI SINI ya.



2. Set ini berkualiti tinggi

Percaya atau tidak, sebab utama saya memilih jenama Medela adalah kerana mengetahui kepakaran dan kehebatan Medela di dalam bidang penyusuan. Ia adalah antara brand yang bergred hospital. Mempunyai kepakaran dalam teknologi penghasilan pam susu yang selesa dan baik.

Untuk set cooler bag pula saya memilih Mom's Precious Cooler Bag. Mengapa? Ini adalah kerana kualiti cooler bag nya itu sendiri sangat baik. Tahan lasak dan mudah di bawa ke tempat kerja. Dahulu semasa saya bekerja, majoriti kawan2 saya menggunakan beg ini. Oh ya, cooler bag ni juga boleh dibasuh ya. Sangat seronok! Ice packnya juga sentiasa diimprovekan dari segi kualiti. Memang ada brand lain yang lebih murah. Tapi alang-alang memakai harus lah cari ice pack yang mampu menyejukkan EBM kita dengan lebih lama kan. Botol yang disertakan juga adalah BPA-Free. Semuanya sempurna bagi set cooler bag!

Oh ya! Satu lagi anda dapat mengekalkan EBM anda sentiasa sejuk for more than 12 hours dengan menggunakan set cooler bag ini! * Sila refer sini untuk kenyataan saya ini ya (Ini adalah kenyataan daripada Moms Little Ones)

3. Storage yang praktikal


Ok, saya berkata benar. *^_^*
Untuk cooler bag ini, pam Medela Harmony anda boleh dimasukkan sekali ke dalam cooler bag dan muat sekali bersama 4 biji botol dan 3 ice pack.

IDEA: KLIK SINI untuk melihat cara saya menyusun Medela Harmony di dalam Mom's Precious Cooler Bag.

TIPS:
Saya selalu selitkan EBM storage bag di poket cooler bag untuk saat-saat breastmilk  mencurah-curah. Manalah tahu, 4 biji botol itu tak muat untuk mengepam seharian di oofis kan?

4. Mobile, bergaya, selesa


Saya merujuk kepada saiz cooler bag. Kadang-kadang ada antara kita yang perlu membawa bermacam-macam beg untuk pergi ke ofis kan? Mana nak bawak beg laptop lagi, handbag lagi, botol air jenama T*****w***, beg pam susu lagi kan.. *Hihi*. Cooler bag Mom's Precious ini kecik dan comel aje saiznya (saiz 8.5"(H) x 6"(W) x 8.5"(L)). Dan boleh di'sling' ataupun 'back pack'. Jalan-jalan hujung pun anda tetap bergaya bila membawa beg ini.

INFO LEBIH LANJUT: Jom KLIK SINI untuk lihat info lebih lanjut mengenai cooler bag ini bersana Dynas Mokhtar yang gorgeous!

**********
Minta maaf ya kami takde stok buat masa sekarang, insyaAllah esok atau lusa stok akan sampai. Tapi ada 24pcs 10pcs sahaja lagi. Dan kami based on 1st come 1st serve..


- Sekiranya berminat boleh terus emel ke sweet.bonda@yahoo.com, ataupun WhatsApp/sms (sahaja) ke 012-2233754, ataupum PM kami di Facebook kami.


(^_^)