Testimoni: Parut di Wajah Hilang Selepas 25 Hari Makan Set D dan GLA!

5:31 PM 0 Comments A+ a-


* * * * * 
 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. 
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
* * * * *

Best betul bila baca tajuk di atas tu kan? Maklumlah wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan. Testimoni ini saya dapat daripada Puan Syafiza (dengan keizinan daripada beliau). Dalam testimoni ini dia menyatakan betapa PENTINGNYA MENJAGA DALAMAN selain daripada luaran sahaja. Sebab itu lah suplemen ini sangat penting dalam penyediaan tubuh dan fizikal yang sihat (dan menarik).


Puan Syafiza ni consume SET D (Skincare Set) (klik untuk mengetahui lebih lanjut) dan ditambah dengan GLA Complex.
Jom kita lihat testimoni Puan Syafiza yang sangat gembira dengan SET SKINCARE ini.. (^_~)


Saya mengambil makanan tambahan (suplement) kerana saya tahu corak pemakanan saya setiap hari.. Anda bagaimana?? Vitamin sangat penting bukan saja untuk orang perempuan je.. Zaman sekarang ni lelaki pun dah ambil berat tentang kesihatan dan kecantikan tau.. tambah2 la orang pempuan ni.. Sapa tak nak cantikkan.. Saya percaya kalau tanya mesti semua orang nak cantikkan... Jgn cantik di luar je.. ehehe.. Dalaman perlu di jaga.. Dari dalaman yang sihat maka akan terpancarlah kecantikan di wajah.. ^_^ 

Alhamdulillah saya di pertemukan dengan vitamin Shaklee ni.. Syukur sangat sebab sebelum ni saya mengalami masalah parut pembawakan baby.. Anak pertama dan kedua alahan sama ja..Saya sangat2 malu untuk berjumpa dengan orang.. Sebelum ni tak terlintas di hati nak makan vitamin.. Asyik tukar produk kecantikan je.. Dari yg murah sampai la yang mahal tp perubahan tak banyak.. Apa-apa pun saya sangat bersyukur pada Allah S.W.T kerana memberi dugaan ini pada saya..^_^.. kalo tidak tak kenal la dengan vitamin-vitamin ni.. ehehehe

Alhamdulillah.. 
Suatu hari saya ada terbaca di dalam majalah tentang pentingnya vitamin ni.. Apalagi google la carik vitamin.. ehehe.. Lama jugakla dok baca testimoni sana sini pasal Shaklee ni dan alhamdulillah Allah telah bukakan pintu hati ini untuk mencuba vitamin Shaklee ni.. Nak tahu set apa yang saya cuba?? ehehe


jeng...jeng...jeng...

Terus beli yg besar tu.. Saya beli set besar sebab biasanya untuk serasi dengan badan ambil masa 3 bulan camtu.. Yang besar ni boleh tahan sampai 4 bulan.. ehehe.. Alhamdulillah baru je consume dengan vitamin ni dalam seminggu dah ada orang tanya.. Sekarang pakai produk kecantikan apa ye??  Orang akan tanya produk kecantikan.. takde pulak yang tanya ada ambil vitamin ke?? ehehe..

Raya Haji baru ni pun family datang beraya di rumah saya.. Sama juga soalan..Pakai apa sekarang?? ye la sebelum ni asyik tukar produk kecantikan je.. Asyik jaga luaran tp dalaman???? sebab tu mak,kakak tanya camtu.. Mungkin jugak sebab dah lama tak tengok.. Padahal masa tu baru seminggu je makan vitamin ni.. 

Sejak amalkan vitamin ni AIR menjadi teman setia saya.. sampai nk tido pun bawa masuk sebotol air ke dalam bilik.. hahaha.. Dalam kereta mesti ada air kosong..

Apa lagi... Jom sapa-sapa nak cantik diluar dan sihat di dalam..^_^

* * * * * *

Ingat tu.. Selain suplemen air pun SAAAAANGAT penting dalam mengekalkan kesihatan dan kecantikan seseorang. *Itu adalah salah satu rahsia kecantikan Fasha Sandha tau* (*bulatkan mata sendiri* hihi)



Your Shaklee Independent Distributor; 
♥ Lin Chalo (ID 868992)
♥ SMS/WhatsApp (preferred) : 014-3386810
♥ Blog: http://SweetBonda.blogspot.com/
♥ Email: sweet.bonda@yahoo.com